Vauxhall Mokka Forums banner
61 - 80 of 484 Posts
Update over mijn witte SRI Mokka e besteld op 27 januari, rolde vanmorgen om 8:01 uur van de transportwagen de dealer binnen. Zou op 4 juli geleverd moeten worden. Hopelijk komt het voor jullie allemaal snel tot een einde
Mijn witte SRI is begin februari besteld en de uiterste aankomstdatum is eind juli (dealer zegt dat het bij Event 35 is?) - Ik heb geprobeerd om de specificatieverschillen tussen de SRI en de vervangende GS Line zorgvuldig te controleren en voor zover ik kan zien, mist de GS Line adaptieve cruise control, dodehoekdetectie en flankbescherming, parkeersensoren voor en heeft een waarschuwing voor aanrijdingen bij lage snelheid in plaats van alle snelheden, die allemaal in de SRI-specificatie zaten. Ik kan niet garanderen dat dat klopt, maar het is de moeite waard om te controleren wanneer je de jouwe ophaalt. Mijn dealer zegt dat de bestelling nog steeds SRI vermeldt, dus het kan goed zijn, maar wie weet?

Mijn witte SRI is begin februari besteld en de uiterste aankomstdatum is eind juli (dealer zegt dat het bij Event 35 is?) - Ik heb geprobeerd om de specificatieverschillen tussen de SRI en de vervangende GS Line zorgvuldig te controleren en voor zover ik kan zien, mist de GS Line adaptieve cruise control, dodehoekdetectie en flankbescherming, parkeersensoren voor en heeft een waarschuwing voor aanrijdingen bij lage snelheid in plaats van alle snelheden, die allemaal in de SRI-specificatie zaten. Ik kan niet garanderen dat dat klopt, maar het is de moeite waard om te controleren wanneer u de uwe ophaalt. Mijn dealer zegt dat de bestelling nog steeds SRI vermeldt, dus misschien is het in orde, maar wie weet?
Als het bij event 35 is, is het al in aanbouw, dan krijg je de SRI en niet de GS.

Iedereen die nog niet in aanbouw is, is deze week teruggezet naar event 21, terwijl de fabriek op 1 juli overgaat op de nieuwe specificatie.

Als het bij evenement 35 is, zit het al in de build, krijg je de SRI en niet GS.

Iedereen die nog niet in de build zit, is deze week teruggezet naar evenement 21, terwijl de fabriek op 1 juli overgaat op de nieuwe specificatie.
We hebben de onze een maand geleden opgehaald en hij heeft alle functies die je in je bericht noemde. We hebben vorig jaar op 30 november een SRI besteld

Hoeveel mensen in deze thread hebben de levering daadwerkelijk ontvangen?

Discussion starter · #68 ·
E-mail van de dealer vanmorgen

Ik heb de details voor u gecontroleerd, het staat momenteel op evenement 30, wat vooraf is vrijgegeven. Het toont nog steeds het interieur als het volledige lederen interieur, dat de massagestoelen zou krijgen. Het toont nog steeds de verwachte levering eind juli.

Gaat er nog iemand door dezelfde problemen met het krijgen van een leverdatum voor de mokka? Hij is 3 maanden geleden besteld en we hebben een datum van 24 april gekregen. Nu ben ik door de dealer geĂŻnformeerd dat ze geen informatie van Vauxhall kunnen krijgen over de levering. Dit is een verdomd slechte service.

Thread samengevoegd.
Je hebt gelijk, het is een verdomd slechte service waarom ze ons geen datum kunnen geven is slecht, zelfs als ze zeiden kijk het zou 6 maanden moeten zijn niet meer onzin, ik sprak met iemand die heel eerlijk was over de situatie g kreeg te horen dat ik geluk zou hebben om de auto dit jaar te zien ik bestelde feb mokka e & één leverdatum is tot nu toe voorbij ik zal half juli zien of hij dan opduikt maar ik houd mijn adem niet in

Je hebt gelijk, het is een vreselijke service, waarom ze ons geen datum kunnen geven is slecht, zelfs als ze zeiden dat het 6 maanden zou moeten zijn, niet meer onzin, ik sprak met iemand die vrij direct was over de situatie, er werd me verteld dat ik geluk zou hebben om dit jaar nog een auto te zien. Ik bestelde in februari mokka e & één leverdatum is tot nu toe verstreken. Ik zal half juli zien of hij dan opduikt, maar ik houd mijn adem niet in.
Ik moet geluk hebben gehad, besteld in januari, levering volgende week

Ik heb mijn mokka e ultimate besteld op 1 oktober 2021. Ik heb het ev-stopcontact laten installeren, maar heb nog steeds geen datum gekregen voor de levering van de auto, al meer dan 8 maanden, en nog steeds niets. Ik heb nog nooit zo lang hoeven wachten, schandalig. Als ik het geweten had, had ik de nieuwe MG besteld, dan was ik al maanden onderweg geweest met een dubbele actieradius en goedkoper. De nieuwe mg is zoveel beter dan de oude.

Interessant dat de MG ZS EV door de toonaangevende EV-titel "DrivingElectric" is uitgeroepen tot Auto van het Jaar 2022.
MG claimt een bereik van 273 mijl en hij wordt geleverd met 7 jaar garantie.

Ik heb mijn mokka e ultimate besteld op 1 oktober 2021. Ik heb het ev-stopcontact laten installeren, maar nog steeds geen datum gekregen voor de levering van de auto, al meer dan 8 maanden en nog steeds niets. Ik heb nog nooit zo lang hoeven wachten, schandalig, als ik het geweten had, had ik de nieuwe MG besteld, dan was ik al maanden geleden onderweg geweest met een dubbele actieradius en goedkoper, de nieuwe mg is zoveel beter dan de oude.
Helaas zijn we in tijden van onzekerheid terechtgekomen en de meeste fabrikanten kampen met hetzelfde probleem. Zie bericht #54.

Ik bestelde Mokka e Ultimate in het weekend van 25 maart en kreeg te horen dat de geschatte levering 31 juli zou zijn. De link naar Aston Vauxhall Vauxhall Factory Order Lead Times Product Updates and News suggereert dat het week 40, eind september zal zijn.
Grote discrepantie - wat te geloven?
Ik wacht sinds 1 oktober op mijn mokka ultimate in groen en zwart dak, nog steeds geen teken ervan, er is mij nog geen datum gegeven, dus ik ben een beetje gefrustreerd maar ben nog steeds bereid te wachten. Ik heb het ev-punt geĂŻnstalleerd, een eenvoudig systeem uit Noorwegen, het heeft een robot erin, wat dat ook is, dus wees voorbereid op een beetje wachten, tenzij ze hun sokken beginnen op te trekken en de wachttijden verkorten, de mijne is 8 maanden en telt dus veel succes.

Unfortunately, we have entered times of uncertainty and mostly all manufacturers are suffering the same problem. See post #54.
Bedankt voor je reactie, je hebt gelijk, veel autofabrikanten hebben grote problemen met de overstap van benzine naar elektrisch, dan gebruiken ze oude chips waardoor bedrijven moeten wachten omdat ze eerst de nieuwe chips produceren en dan de oude lijn voor verouderde chips opstarten, daarom maakt Tesla nu zijn eigen chips en China ook, maar Europa loopt ver achter omdat ze traag zijn op de EV-markt, zelfs VW, die grote ideeën heeft, wil de deadline voor benzinevoertuigen verlengen, wat voor mij gek is, bovendien is het produceren van een 3-in-1 auto niet kosteneffectief, omdat ze erachter komen dat ze alleen een EV moeten produceren, wat VW langzaam begint te beseffen, maar Salantis treuzelt natuurlijk en zal van de markt worden geveegd zodra Chia voet aan de grond krijgt in Europa met zijn auto's, omdat ze van hoge kwaliteit zijn, een levenslange garantie hebben en de helft van de prijs kosten, comfort en stijl bieden en zelfs zelfrijdende mogelijkheden hebben en nog steeds goedkoper zijn dan de meeste Europese EV's, dus we kunnen maar beter wakker worden, anders verliezen we. China produceert nu batterijen met een bereik van 1000 km en monteert en verkoopt ze op dit moment, dus het duurt niet lang meer voordat ze hier aankomen, bovendien zijn de wachttijden weken en geen maanden of jaren zoals wij arme drommels moeten wachten, begrijp me niet verkeerd, ik vind mijn mokka leuk als ik hem eenmaal heb, de testrit heeft hem aan mij verkocht, bovendien heb ik alle extra's, zelfs de massage in de bestuurdersstoel, daar kijk ik naar uit, plus zelf parkeren, het enige is dat de actieradius iets langer zou kunnen zijn, maar het zal voor mij wel lukken, want ik rijd alleen lokaal en ga één keer per jaar op vakantie, wat maar 160 mijl is, dus ik maak me geen zorgen over range anxiety, bovendien komen er elke week nieuwe opladers bij, bovendien wil ik uiteindelijk zonnepanelen op mijn garagedak installeren en de auto op die manier opladen, zodat ik gratis stroom krijg en alles wat over is in de batterij en in een omvormer en 's nachts in huis gaat, het zou goed zijn als je je auto ook zou kunnen gebruiken, maar dat komt wel met de tijd, hoop ik.

61 - 80 of 484 Posts