Unfortunately, we have entered times of uncertainty and mostly all manufacturers are suffering the same problem. See post #54.
Bedankt voor je reactie, je hebt gelijk, veel autofabrikanten hebben grote problemen met de overstap van benzine naar elektrisch, dan gebruiken ze oude chips waardoor bedrijven moeten wachten omdat ze eerst de nieuwe chips produceren en dan de oude lijn voor verouderde chips opstarten, daarom maakt Tesla nu zijn eigen chips en China ook, maar Europa loopt ver achter omdat ze traag zijn op de EV-markt, zelfs VW, die grote ideeën heeft, wil de deadline voor benzinevoertuigen verlengen, wat voor mij gek is, bovendien is het produceren van een 3-in-1 auto niet kosteneffectief, omdat ze erachter komen dat ze alleen een EV moeten produceren, wat VW langzaam begint te beseffen, maar Salantis treuzelt natuurlijk en zal van de markt worden geveegd zodra Chia voet aan de grond krijgt in Europa met zijn auto's, omdat ze van hoge kwaliteit zijn, een levenslange garantie hebben en de helft van de prijs kosten, comfort en stijl bieden en zelfs zelfrijdende mogelijkheden hebben en nog steeds goedkoper zijn dan de meeste Europese EV's, dus we kunnen maar beter wakker worden, anders verliezen we. China produceert nu batterijen met een bereik van 1000 km en monteert en verkoopt ze op dit moment, dus het duurt niet lang meer voordat ze hier aankomen, bovendien zijn de wachttijden weken en geen maanden of jaren zoals wij arme drommels moeten wachten, begrijp me niet verkeerd, ik vind mijn mokka leuk als ik hem eenmaal heb, de testrit heeft hem aan mij verkocht, bovendien heb ik alle extra's, zelfs de massage in de bestuurdersstoel, daar kijk ik naar uit, plus zelf parkeren, het enige is dat de actieradius iets langer zou kunnen zijn, maar het zal voor mij wel lukken, want ik rijd alleen lokaal en ga één keer per jaar op vakantie, wat maar 160 mijl is, dus ik maak me geen zorgen over range anxiety, bovendien komen er elke week nieuwe opladers bij, bovendien wil ik uiteindelijk zonnepanelen op mijn garagedak installeren en de auto op die manier opladen, zodat ik gratis stroom krijg en alles wat over is in de batterij en in een omvormer en 's nachts in huis gaat, het zou goed zijn als je je auto ook zou kunnen gebruiken, maar dat komt wel met de tijd, hoop ik.