Vauxhall Mokka Forums banner
41 - 60 of 484 Posts
Waarschijnlijk een misverstand door het woord registratie te gebruiken in plaats van Vin.
Ja, waarschijnlijk werd de poster misleid door wat de dealer hen vertelde.
Mijn dealer heeft niet alleen een registratie toegewezen, maar ook de auto belast voordat deze bij hen was aangekomen.
Ook op mijn kosten.

Gaz

Mijn dealers hebben me altijd gebeld bij aankomst van de auto's met een keuze uit beschikbare registraties.

Ik bestelde Mokka e Ultimate in het weekend van 25 maart en kreeg te horen dat de geschatte levering 31 juli zou zijn. De link naar Aston Vauxhall Vauxhall Factory Order Lead Times Product Updates en Nieuws suggereert dat het week 40, eind september zal zijn.
Grote discrepantie - wat te geloven?
Daar ligt mijn Mokka e die in januari is gekocht, was maart, toen april, toen mei, toen juni, nu geen datum, de dealer zegt dat ze niets weten en zijn meer dan blij om het te annuleren, ze hebben meer dan 100 late en onbekende auto's.

Hoe langer je op iets moet wachten,
hoe meer je het zult waarderen als het eindelijk aankomt. o_O

Gaat er nog iemand door dezelfde problemen met het krijgen van een leverdatum voor de mokka? Hij is 3 maanden geleden besteld en we hebben 24 april als datum gekregen. Nu ben ik door de dealer geĂŻnformeerd dat ze geen informatie van vauxhall kunnen krijgen over de levering. Dit is een vreselijke service.

Thread samengevoegd.
Ik heb contact opgenomen met de raad van bestuur van vauxhall, ik ben het wachten nu zat (17 januari 2022) mijn auto zou vorige week gebouwd worden, maar vandaag werd me verteld dat hij niet gemaakt is, omdat de benodigde onderdelen er niet zijn. De dame daar lijkt behulpzaam te zijn en informeert me nu rechtstreeks op woensdag.

Ziet iemand anders de Amazon-advertenties in deze thread in het Duits verschijnen, of ben ik de enige?

Proost, ze moeten rondsnuffelen in dingen waar ze niet in hoeven te zijn om hun advertenties te targeten.

Hoorde net dat de nieuwe auto de dokken van Purfleet heeft verlaten en begin volgende week bij de dealer zou moeten zijn.
Zijn ze het aan het pushen?
Het moet behoorlijk zenuwslopend zijn na zo'n lange wachttijd.

Gaz

Het lijkt er dus op dat Vauxhall niet de enige is met een probleem en het zou veel erger kunnen zijn. Bestuurders die van plan zijn over te stappen op een elektrisch voertuig, ontdekken dat ze mogelijk minimaal 12 maanden moeten wachten voordat ze achter het stuur van een nieuwe auto kunnen kruipen vanwege een gebrek aan beschikbaarheid. KLIK

Discussion starter · #55 · (Edited)
Ik heb zojuist het volgende van de dealer ontvangen - besteld eind maart 2022 -

Ik heb de Mokka voor u gecontroleerd en hij staat nog steeds gepland voor levering op 31 juli. Ik blijf het controleren en zal u op de hoogte houden van eventuele updates. Ik wil graag denken dat ik u nu regelmatiger op de hoogte zal houden, nu de leveringsdatum dichterbij komt.

Hij gaf ook commentaar op de Motability-problemen die zijn genoemd

Ja, die van Motability duren veel langer om te komen. Fabrikanten geven prioriteit aan retailverkopen en niet aan wagenparken, helaas worden Motability-klanten beschouwd als een wagenparkbedrijf.

Ik bestelde een Mokka-E Ultimate in grijs op de eerste zondag in maart, toen vertelde de dealer me laatste week van april of eerste week van mei - ik geloofde ze niet omdat ik al de levertijden van vauxhall had gecontroleerd en wist dat begin juni waarschijnlijker was, toen begin mei kwam en ging, bood mijn dealer me aan om over te stappen op een auto die een van hun managementteam had besteld vanaf de eerste week van februari (dus ongeveer een maand voor mijn bestelling), wat ik accepteerde - het is een Ultimate in rood - ik kreeg te horen dat het op evenement 25 stond en de ETA was eind juli.

Weken gingen voorbij en ik stond nog steeds op evenement 25, tot gisteren (20 juni) toen het plotseling terugging naar evenement 21, de ETA is nu verplaatst naar september.

Ik e-mailde de CEO van vauxhall en binnen 24 uur kreeg ik een reactie van een handlanger (handlanger klinkt misschien meer denigrerend dan ik bedoel) - het was een snelle reactie en ik werd tenminste niet genegeerd, maar in feite vertelden ze me dat ze me niet meer konden vertellen dan mijn dealer en dat ik gewoon moest wachten - niet erg behulpzaam eigenlijk - ik vraag alleen maar of ze de verwachtingen een beetje kunnen managen in plaats van steeds data toe te wijzen waarvan ze weten dat ze ze niet kunnen halen.

Constant beslissingen nemen over hoeveel benzine ik in mijn auto moet gooien, uiterst voorzichtig zijn met het inruilvoertuig, beslissingen moeten nemen over verzekeringen, apk's, onderhoud etc. waarvan ik niet eens had durven dromen dat ze nodig zouden zijn toen de bestelling voor het eerst werd geplaatst.

Het is allemaal erg frustrerend, maar ik begrijp dat het eigenlijk niemands schuld is (behalve misschien Poetin!) maar toch denk ik dat we het recht hebben om gefrustreerd te zijn.
Ik wacht ook op een VW ID3 en dat al sinds afgelopen september, hun logica over de volgorde waarin ze bestellingen uitvoeren tart de gezond verstand en de logica. Volgens de dealer toen ik hem bestelde, dacht hij dat ik er in februari in zou rijden. Tenminste, toen ik de Mokka E Ultimate in half mei bestelde, werd ik gewaarschuwd dat zes maanden de verwachte vertraging zou zijn en dat werd "bevestigd" op de VX-website. Halfgeleiders, kabelbomen, Poetin en problemen met de levering van lithiumbatterijen spelen allemaal een negatieve rol.

Ik wacht ook op een VW ID3 en dat al sinds afgelopen september, hun logica over de volgorde waarin ze bestellingen uitvoeren tart de logica en het gezonde verstand. Volgens de dealer toen ik hem bestelde, dacht hij dat ik er in februari in zou rijden. Tenminste, toen ik de Mokka E Ultimate medio mei bestelde, werd ik gewaarschuwd dat zes maanden de verwachte vertraging zou zijn en dat werd "bevestigd" op de VX-website. Halfgeleiders, kabelbomen, Poetin en problemen met de levering van lithiumbatterijen spelen allemaal een negatieve rol.
Ik zou mijn adem niet inhouden, je zult je Mokka-E in november zien, tenzij ze echt vaart beginnen te zetten!

41 - 60 of 484 Posts