Vauxhall Mokka Forums banner
41 - 60 of 484 Posts
Najprawdopodobniej nieporozumienie wynikające z użycia słowa rejestracja zamiast Vin.
Tak, prawdopodobnie autor został wprowadzony w błąd przez to, co powiedział im dealer.
Mój dealer nie tylko przydzielił rejestrację, ale także opodatkował samochód, zanim do nich dotarł.
Również na mój koszt.

Gaz
 
Moje salony samochodowe zawsze dzwoniły do mnie po przybyciu samochodów z wyborem dostępnych rejestracji.
 
Zamówiłem Mokka e Ultimate w weekend 25 marca i powiedziano mi, że przewidywana dostawa nastąpi 31 lipca. Link do Aston Vauxhall Vauxhall Factory Order Lead Times Aktualizacje produktów i wiadomości sugeruje, że będzie to 40 tydzień, koniec września.
Duża rozbieżność - w co wierzyć?
Tam leży mój Mokka e kupiony w styczniu, był marzec, potem kwiecień, potem maj, potem czerwiec, teraz brak daty, salon mówi, że nic nie wie i z radością go anuluje, mają ponad 100 spóźnionych i nieznanych samochodów.
 
Im dłużej musisz na coś czekać,
tym bardziej to docenisz, gdy w końcu nadejdzie. o_O
 
Czy ktoś jeszcze ma takie same problemy z uzyskaniem daty dostawy mokki? Został zamówiony 3 miesiące temu i podaliśmy datę 24 kwietnia, a teraz dealer poinformował mnie, że nie może uzyskać żadnych informacji od vauxhall o dostawie, to straszna obsługa.


Wątek scalony.
Skontaktowałem się z zarządem dyrektorów vauxhall, mam już dość czekania (17 stycznia 2022 r.) mój samochód miał być zbudowany w zeszłym tygodniu, ale dzisiaj powiedziano mi, że nie został wyprodukowany, ponieważ potrzebne komponenty nie są dostępne. Pani tam wydaje się pomocna i teraz bezpośrednio informuje mnie w środy.
 
Czy ktoś jeszcze widzi reklamy Amazonu w tym wątku po niemiecku, czy tylko ja?
 
Na zdrowie, muszą grzebać w rzeczach, w których nie powinni, aby kierować swoje reklamy.
 
Słyszałem właśnie, że nowy samochód opuścił doki w Purfleet i powinien być u dealera na początku przyszłego tygodnia.
Czy oni go pchają?
To musi być dość stresujące po takim oczekiwaniu.

Gaz
 
Wygląda więc na to, że Vauxhall nie jest jedynym, który ma problem i może być znacznie gorzej. Kierowcy zamierzający przejść na pojazd elektryczny odkrywają, że być może będą musieli czekać co najmniej 12 miesięcy, zanim będą mogli usiąść za kierownicą nowego samochodu z powodu braku dostępności. KLIKNIJ
 
Discussion starter · #55 · (Edited)
Właśnie otrzymałem od dealera następującą informację - zamówione pod koniec marca 2022 r. -

Sprawdziłem dla Pana Mokkę i nadal widnieje dostawa na 31 lipca, będę to sprawdzał i o wszelkich aktualizacjach poinformuję. Chciałbym myśleć, że będę Pana częściej informował, ponieważ zbliża się termin dostawy.

Skomentował również kwestie Motability, które zostały wspomniane

Tak, te z Motability zajmują dużo więcej czasu. Producenci traktują priorytetowo sprzedaż detaliczną, a nie flotową, niestety dla klientów Motability, Motability jest klasyfikowane jako firma flotowa.
 
Zamówiłem Mokka-E Ultimate w kolorze szarym w pierwszą niedzielę marca, wtedy dealer powiedział mi ostatni tydzień kwietnia lub pierwszy tydzień maja - nie wierzyłem im, ponieważ sprawdzałem już czas realizacji zamówień vauxhall i wiedziałem, że początek czerwca jest bardziej prawdopodobny, kiedy nadszedł początek maja i minął, mój dealer zaoferował mi zamianę na samochód, który jeden z ich zespołu zarządzającego zamówił od pierwszego tygodnia lutego (czyli około miesiąca przed moim zamówieniem), z czego skorzystałem - to Ultimate w kolorze czerwonym - powiedziano mi, że jest na wydarzeniu 25, a ETA wskazuje na koniec lipca.

Mijały tygodnie i wciąż byłem na wydarzeniu 25, aż do wczoraj (20 czerwca), kiedy nagle wróciłem do wydarzenia 21, ETA przesunęło się teraz na wrzesień.

Napisałem e-mail do dyrektora generalnego vauxhall i w ciągu 24 godzin odezwał się do mnie pomocnik (pomocnik brzmi może bardziej obraźliwie niż zamierzam) - była to szybka odpowiedź i przynajmniej nie zostałem zignorowany, ale w zasadzie powiedzieli mi, że nie mogą mi powiedzieć nic więcej niż mój dealer i po prostu muszę czekać - tak naprawdę niezbyt pomocne - proszę tylko, aby pomogli trochę zarządzać oczekiwaniami, zamiast wciąż przypisywać daty, o których muszą wiedzieć, że nie mogą ich dotrzymać.

Ciągłe podejmowanie decyzji o tym, ile benzyny zatankować do samochodu, zachowanie wyjątkowej ostrożności w przypadku pojazdu w rozliczeniu, podejmowanie decyzji dotyczących ubezpieczenia, przeglądów, serwisu itp., o których nawet nie marzyłem, że będą potrzebne, gdy zamówienie zostało złożone po raz pierwszy.

To wszystko jest bardzo frustrujące, ale rozumiem, że tak naprawdę niczyja wina (z wyjątkiem Putina!), ale mimo to uważam, że mamy prawo być sfrustrowani.
Ja również czekam na VW ID3 i czekam na niego od września ubiegłego roku, ich logika dotycząca kolejności realizacji zamówień przeczy zdrowemu rozsądkowi i logice. Według dealera, kiedy go zamawiałem, myślał, że będę nim jeździł w lutym. Przynajmniej kiedy zamówiłem Mokka E Ultimate w połowie maja, zostałem ostrzeżony, że sześć miesięcy będzie oczekiwanym opóźnieniem i zostało to "potwierdzone" na stronie internetowej VX. Półprzewodniki, wiązki przewodów, Putin i problemy z dostawami litu odgrywają negatywną rolę.
 
Ja również czekam na VW ID3 i czekam od września ubiegłego roku, ich logika dotycząca kolejności realizacji zamówień przeczy zdrowemu rozsądkowi i logice. Według dealera, kiedy go zamawiałem, myślał, że będę nim jeździł w lutym. Przynajmniej kiedy zamawiałem Mokka E Ultimate w połowie maja, zostałem ostrzeżony, że sześć miesięcy będzie oczekiwanym opóźnieniem i zostało to "potwierdzone" na stronie internetowej VX. Półprzewodniki, wiązki przewodów, Putin i problemy z dostawami baterii litowych odgrywają negatywną rolę.
Nie wstrzymywałbym oddechu, zobaczysz swojego Mokka-E w listopadzie, chyba że naprawdę zaczną przyspieszać!
 
41 - 60 of 484 Posts