Vauxhall Mokka Forums banner
461 - 480 of 484 Posts
Hallo allemaal, nieuw hier! Ik heb mijn Mokka 1.2 Turbo GS besteld op 28 juni en wacht nu al maanden. De dealer heeft me net verteld dat hij maandag zou moeten arriveren, maar het kan een week tot een maand duren voordat hij de haven verlaat en bij de dealer aankomt. Heeft iemand dit onlangs meegemaakt? Zo ja, hoe lang duurde het bij u van haven tot dealer? Bedankt en ik kijk uit naar feedback!

Zestien weken of zo zonder een update is belachelijk! Wat is u verteld over de verwachte levertijd toen u de bestelling plaatste?

Zestien weken of zo zonder een update is belachelijk! Wat is u verteld over de verwachte levertijd toen u de bestelling plaatste?
Ik had het verhaal van “zou 3 maanden moeten zijn, zou 6 maanden kunnen zijn”!!! Ik weet dat er problemen zijn in de auto-industrie, maar elke andere nieuwe auto die ik van andere merken heb besteld, heeft altijd gezegd dat het 3 maanden zou duren, dan zijn we blij dat het bijna altijd de helft daarvan is geweest, maar nooit meer.

Ik had het verhaal van “zou 3 maanden moeten zijn, zou 6 maanden kunnen zijn” !!! Ik weet dat er problemen zijn in de auto-industrie, maar elke andere nieuwe auto die ik van andere merken heb besteld, heeft altijd gezegd dat het 3 maanden duurt, dan zijn we blij dat het bijna altijd de helft daarvan is geweest, maar nooit meer.
De dealer belde me vandaag op, ik dacht ooooo is het klaar??? Nope. Ik krijg nu de nieuwe facelift, maar het iconische groen is er niet meer, dus ze hebben mijn bestelling al gewijzigd in tropisch groen, het is heel anders 😧 de kicker? Het staat nog steeds gepland voor levering in januari 🤬 nog steeds op schema? Ik kreeg oktober te horen, dat is verdomme geen januari. Het zou anders zijn geweest als ze in de eerste plaats februari hadden gezegd, dan blij dat het “vroegtijdig” hier aankomt. 6 maanden levertijd voor een auto? 🤨

De dealer belde me vandaag, ik dacht ooooo is het klaar??? Nope. Ik krijg nu de nieuwe facelift, maar het iconische groen is er niet meer, dus ze hebben mijn bestelling al veranderd in tropisch groen, het is heel anders 😧 de kicker? Het staat nog steeds gepland voor levering in januari 🤬 nog steeds op schema? Ik kreeg oktober te horen, dat is verdomme geen januari. Het zou anders zijn geweest als ze in de eerste plaats februari hadden gezegd, dan blij dat het "vroegtijdig" aankomt. 6 maanden levertijd voor een auto? 🤨
Ik bestelde mijn Mokka-E Ultimate Long Range in iconisch groen op 15 juli 2024… kreeg hem op 27 september. 73 dagen… Ik denk dat ik een van de laatste Iconic Greens te pakken heb gekregen… en 73 dagen is de snelste tijd dat ik ooit een nieuwe auto heb gehad. Ik moet weer geluk hebben gehad of het komt omdat ik sinds de jaren 90 elke 3 tot 5 jaar een nieuwe Vauxhall bij dezelfde dealer heb besteld en ze er een op voorraad hadden.

Geweldig dat je de jouwe op tijd hebt gekregen, dit heb ik sinds begin jaren 00 nog nooit gehad.
Ik merk op de site van Vauxhall dat er een schatting van april wordt gegeven voor auto's die nu besteld worden.
Dat is waanzin als andere fabrikanten december of januari vermelden.

Gaz

• Like
Reactions: JRich
Geweldig dat je de jouwe op tijd hebt ontvangen, dit heb ik sinds begin jaren 2000 nog nooit gehad.
Ik merk op de site van Vauxhall dat er een schatting van april wordt gegeven voor auto's die nu besteld worden.
Dat is bizar.

Oh, en hier is het verschil tussen Iconic Green en Mamba Green volgens de AI van Google.

AI-overzicht

Het belangrijkste verschil tussen de lakken Vauxhall Iconic Green en Mamba Green is de kleur.
🙄

Dat is gewoon te grappig!
Zelfs de dealer vertelde me dat het nieuwe “tropical green” niet zo veel verschilde, het is verdomd blauw/groenblauw
Ik ben tot de conclusie gekomen dat AI staat voor “Awfully Idiotic”. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom ze de kleur veranderen. Het groen van de prototypes van de New Mokka zag er geweldig uit, maar ze hebben het voor de lancering veranderd.

Image

461 - 480 of 484 Posts