Vauxhall Mokka Forums banner
441 - 460 of 484 Posts
Auto waarschijnlijk total loss. Vrouw heeft whiplash en rugpijn. Ik heb whiplash en een gebroken sleutelbeen en een gebroken borstbeen. Vandaag wel een huurauto gekregen. Mobility is geweldig geweest. Direct Line heeft de ophaalservice van de auto bij de politie en de huurauto bij het huis geregeld. Het is nu weer afwachten.

Bedankt fionanic26. Ik ben er zeker van dat het allemaal snel genoeg geregeld zal zijn. De politie lijkt te denken dat hij op mij is gecrasht, zodat hij een letselschadeclaim kan indienen. Plus de 6 auto's vol getuigen die het zagen gebeuren, kwamen allemaal naar voren, dus ik denk dat hij niet de slimste is, want hij wordt beschuldigd van gevaarlijk rijden en rijden zonder de nodige zorg en aandacht en zal geen aanspraak kunnen maken en waarschijnlijk ook zijn mobiliteitsauto verliezen.

@bvking1973, een paar gekken daarbuiten, ben gewoon blij dat je veilig en wel bent, en een auto kan altijd vervangen worden😊. Ze zeggen dat de levertijden beter worden, dus laten we hopen dat je niet te lang hoeft te wachten. Houd me op de hoogte hoe het met je gaat, ik hoop dat de politie hem flink aanpakt🤞

Ik kom uit Portugal en heb de Mokka 1.2T GS 100pk handgeschakeld besteld op 23 augustus.
De verkoper zei dat hij het systeem heeft geraadpleegd en dat de verwachte leverdatum in de tweede helft van oktober is.
Weet u of deze voorspelling betrouwbaar zal zijn?
Bedankt

Ik hoop dat de auto uiterlijk eind november aan mij wordt geleverd, anders annuleer ik de bestelling. Ik ben echt niet bereid om langer dan 3 maanden te wachten, als ze me hadden verteld dat de wachttijd langer dan 3 maanden zou zijn, zou ik de auto niet eens besteld hebben. We zullen zien...

Ik hoop dat de auto uiterlijk eind november aan mij wordt geleverd, anders annuleer ik de bestelling.
Ik ben echt niet bereid om langer dan 3 maanden te wachten, als ze me hadden verteld dat de wachttijd langer dan 3 maanden zou zijn, zou ik de auto niet eens bestellen.
We zullen zien...
3 MAANDEN is een droom!!! Overal van 8 maanden tot 15 maanden

Voordat ik bestelde, onderhandelde ik over de aankoop bij twee dealers, en vreemd genoeg gaven ze me allebei dezelfde levertijd (2 maanden, maximaal 3).
Vorige week sprak ik met de verkoper om te zien of er nieuws was en hij controleerde het systeem en zei opnieuw dat de levering naar verwachting in de tweede helft van oktober zal plaatsvinden, maar na het zien van de wachttijden hier ben ik erg achterdochtig.
Als ze me bedriegen, hebben ze alleen maar te verliezen, ik zal de bestelling snel annuleren.
Ik waardeer de oprechtheid.

• Like
Reactions: jaymemferreyra
Ik heb de mijne in januari 2023 besteld en kreeg vandaag mijn eerste telefoontje dat hij klaar is. Ik moet deze week wat papierwerk ondertekenen en kan hem begin volgende week ophalen! Voor mij was het dus een behoorlijke wachttijd, maar ik heb gezien dat andere mensen veel langer hebben gewacht.

@bvking1973, sorry, ik ging hetzelfde vragen, ik ben verheugd te kunnen melden dat ik vandaag mijn Mokka e heb ontvangen, en het was zeker het wachten waard. Ik heb vandaag geprobeerd de mijne op te laden, maar het leek niet te werken, maar ik zal morgen even kijken wat er gebeurt. Ik hoop dat je beter nieuws hebt over de jouwe 😊

Fionanic26. Blij dat je je auto hebt. De auto staat bij de reparateurs en wacht op een directe lijn om te beslissen over sloop of reparatie. Heb een nieuwe telefoon nodig, maar wil er geen kopen totdat ik weet welke maximale grootte kan worden gebruikt.

@bvking1973, Erg vervelend voor je, ik had gehoopt dat het gerepareerd kon worden, hopelijk regelen ze zo snel mogelijk iets voor je. De mijne is perfect, ik ontdek elke keer nieuwe dingen als ik instap. Trekt ook de aandacht, nee, niet naar mij lol 😂 het groen van de auto, ik heb de gardx aangebracht en mijn god, ze is zo fel. Blij dat ik gewacht heb, alles en meer dan verwacht 😊

441 - 460 of 484 Posts