Het gaat niet altijd om de bagageruimte, Gaz, voor ons was het de gemakkelijke in- en uitstap die het belangrijkst was. Bagageruimte is uiteraard een overweging, maar we zijn maar met z'n tweeën, dus het verliezen van achterbanken is geen probleem als dat nodig is.
Ja, zoals ik al zei, voor degenen die bijvoorbeeld een scootmobiel moeten plaatsen, is er een zeer zwak verhoogd bagagepaneel.
Ik moest er zelf een maken omdat ik er niet eens een kreeg, maar vergeleken met die in een nieuwere Mokka die ik onlangs kocht, was mijn zelfgemaakte veel vreemder.
De hoogte van de bagagerand zonder maakt het moeilijk te gebruiken, dus iedereen met ernstige mobiliteitsproblemen zou waarschijnlijk moeite hebben.
Het lijkt erop dat Vauxhall zo'n beetje de helft van de markt voor de motability-verkoop heeft gegrepen. De andere beschikbare auto's zijn misschien minder wenselijk qua grootte en uiterlijk, maar Vauxhall had zeker kunnen zien wat wij zien en een beter volume aan voertuigen kunnen produceren om de vraag aan te kunnen, in plaats van de Citroen- of Peugeot-modellen uit dezelfde fabriek, die op de showvloeren van dealers liggen te verpieteren, omdat ze allemaal erg overprijsd zijn.
Ik ben het ermee eens dat ze particuliere klanten moeten bedienen vóór fleet- en motability-klanten, maar er lijken enorm veel mensen maandenlang te wachten op een ongewijzigd voertuig, durf ik te zeggen dat het voor sommigen bijna een jaar duurt.
Hoe lang moet iemand normaal gesproken wachten?
Toen ik de Launch Edition kocht, waren het oorspronkelijk 4 weken, maar dat werd uitgesteld toen ze vergaten de oplaadkabels te leveren.
Moeten motability-klanten normaal gesproken niet langer dan een paar weken langer wachten dan wie dan ook?
Gaz