Ik veronderstel dat ik ten prooi ben gevallen aan mijn eigen verwachtingen van wat ik "redelijke" updates van de Dealer zou hebben "gedacht"?
Ik heb het grootste deel van mijn werkzame leven in de verkoop gewerkt, rechtstreeks met het publiek en groothandelaren, en weet precies wat er van mij werd verwacht met betrekking tot het onderhouden van contact met mijn klanten. Ik begrijp heel goed dat de dingen sinds die tijd enorm zijn veranderd, maar ik weet ook wat er met mij zou zijn gebeurd als ik mijn rol in de verkoopketen niet had vervuld.
@Anupanu, de reden waarom we min of meer gedwongen werden om met deze dealer in zee te gaan, was simpelweg dat zij de dichtstbijzijnde leverancier voor ons waren, aangezien onze oorspronkelijke Motability-dealer was verkocht. Het is in veel opzichten een vreemde situatie? Murketts in Huntingdon is EMG geworden en heeft geen Motability Sales Dealership meer, MAAR.... Onderhouden nog steeds Motability Cars voor onderhoud etc. Ik heb met hen gesproken en ze zijn uitgerust en meer dan blij om voor de Mokka-e te zorgen zodra deze is aangekomen. Ze bieden een bepaalde service die ons echt helpt (vanwege onze persoonlijke situaties), ze zijn perfect gelukkig om de auto op te halen en hem dan terug te brengen nadat hij is onderhouden. Uiteraard deden ze dit niet tijdens de pandemie, maar nu bieden ze dit weer aan en het helpt echt.