Czy ktoś miał jakieś problemy z ciśnieniem w oponach w swoim Mokka E?
Miałem wkręconą śrubę w oponę przed marcem tego roku, co pojawiło się na komputerze pokładowym z napisem "Zainicjuj ponownie ciśnienie w oponach".
Opona została zmieniona, a system zresetowany, ale około 30 minut po opuszczeniu serwisu kontrolka zaświeciła się ponownie, co zresetowałem sam w domu.
Ponieważ nigdy nie zniknęło, po kilku resetach sam umówiłem się ponownie do warsztatu.
Warsztat powiedział, że zmienili ciśnienie z 37 PSI na 36 PSI, ale żadna ze stron nie mogła udowodnić, czy to druga strona wyregulowała ciśnienie, a ja musiałem zapłacić 81 funtów.
Problem wydaje się być następujący:
1. Samochód mówi mi, żebym zresetował ciśnienie, ale kiedy uruchamiam diagnostykę, nie może zidentyfikować, która opona jest płaska, co jest niepokojące, ponieważ zidentyfikowałem przebicie opony na podstawie wizualnej kontroli samochodu, ale komputer nie wiedział, która z nich jest płaska.
2. Lub druga opcja jest taka, że myśli, że wszystkie 4 są płaskie, ale po ręcznym sprawdzeniu wszystkie mają około 36
Słyszałem od innych, że to znany problem, ale zanim wrócę do warsztatu, chciałbym zrobić rozeznanie w dotychczasowych doświadczeniach i rozwiązaniach innych osób, żeby znowu nie dać się oszukać.
ATB,
B
Miałem wkręconą śrubę w oponę przed marcem tego roku, co pojawiło się na komputerze pokładowym z napisem "Zainicjuj ponownie ciśnienie w oponach".
Opona została zmieniona, a system zresetowany, ale około 30 minut po opuszczeniu serwisu kontrolka zaświeciła się ponownie, co zresetowałem sam w domu.
Ponieważ nigdy nie zniknęło, po kilku resetach sam umówiłem się ponownie do warsztatu.
Warsztat powiedział, że zmienili ciśnienie z 37 PSI na 36 PSI, ale żadna ze stron nie mogła udowodnić, czy to druga strona wyregulowała ciśnienie, a ja musiałem zapłacić 81 funtów.
Problem wydaje się być następujący:
1. Samochód mówi mi, żebym zresetował ciśnienie, ale kiedy uruchamiam diagnostykę, nie może zidentyfikować, która opona jest płaska, co jest niepokojące, ponieważ zidentyfikowałem przebicie opony na podstawie wizualnej kontroli samochodu, ale komputer nie wiedział, która z nich jest płaska.
2. Lub druga opcja jest taka, że myśli, że wszystkie 4 są płaskie, ale po ręcznym sprawdzeniu wszystkie mają około 36
Słyszałem od innych, że to znany problem, ale zanim wrócę do warsztatu, chciałbym zrobić rozeznanie w dotychczasowych doświadczeniach i rozwiązaniach innych osób, żeby znowu nie dać się oszukać.
ATB,
B