Vauxhall Mokka Forums banner
81 - 100 of 484 Posts
No i w końcu nadszedł dzień, a dziś dostarczono mi nowego mokka e, jak dotąd uwielbiam go, muszę się tylko przyzwyczaić do ładowania i skonfigurować wszystkie aplikacje!!
OK, w samochodzie będzie grzebane i może nie być od razu oczywiste, gdzie zmienić ustawienia.

Najlepszym rozwiązaniem jest przejechanie kilku kilometrów i poczucie tego, nie martw się od razu o aplikację.

Po kilku dniach przywróć ustawienia fabryczne samochodu w menu, a następnie otrzymasz szereg opcji i monitów w ciągu kilku dni, w zależności od tego, ile jeździsz.
Poprosi Cię o pobranie i zainstalowanie aplikacji oraz skonfigurowanie Bluetooth itp.

Możesz wyprzedzić wydarzenia i zrobić wszystko za jednym razem, ale wolniejszy, bardziej metodyczny sposób postępowania zapewni, że napotkasz mniej problemów, których można uniknąć.

Gaz
 
OK, w samochodzie prawdopodobnie grzebano i może nie być od razu oczywiste, gdzie zmienić ustawienia.

Najlepszym sposobem jest przejechanie kilku kilometrów i poczucie tego, nie martw się od razu aplikacją.

Po kilku dniach przywróć ustawienia fabryczne samochodu w menu, a następnie otrzymasz szereg opcji i monitów w ciągu kilku dni, w zależności od tego, ile jeździsz.
Poprosi Cię o pobranie i zainstalowanie aplikacji oraz skonfigurowanie Bluetooth itp.

Możesz wyprzedzić czas i zrobić wszystko za jednym razem, ale wolniejszy, bardziej metodyczny sposób postępowania zapewni, że napotkasz mniej problemów, których można uniknąć.

Gaz
Dzięki Gaz, doceniam radę
 
Discussion starter · #83 ·
Zamówiono 29 marca 22 - data dostawy 31 lipca 22
Otrzymałem to od dealera:-

Nasze systemy sprawdzania samochodów są obecnie niedostępne, ponieważ przenoszą wszystko do nowego systemu. Sprawdziłem listę samochodów, które do nas przyjeżdżają i nadal widnieje przewidywana data dostawy do nas na 31 lipca.

Gdy tylko systemy zostaną uruchomione i będą działać poprawnie, co może nastąpić w dowolnym momencie, zajmę się sprawdzaniem Twojego samochodu i wyślę Ci e-mail z informacją.


Co jest dla mnie dobrą wiadomością, ale jestem pewien, że bardzo frustrujące dla tych, którzy zamówili przede mną.

Chociaż wciąż musi dotrzeć!
 
Zamówiono 29 marca 22 - data dostawy 31 lipca 22
Otrzymałem to od dealera:-

Nasze systemy sprawdzania samochodów są obecnie niedostępne, ponieważ przenoszą wszystko do nowego systemu. Sprawdziłem listę samochodów, które do nas przyjeżdżają i nadal widnieje przewidywana data dostawy do nas na 31 lipca.

Gdy tylko systemy zostaną ponownie uruchomione i będą działać poprawnie, co może nastąpić w dowolnym momencie, sprawdzę Twój samochód i wyślę Ci e-mail z informacją.


Co jest dla mnie dobrą wiadomością, ale jestem pewien, że bardzo frustrujące dla tych, którzy zamówili przede mną.

Chociaż wciąż musi dotrzeć!
Powinieneś dowiedzieć się, czy ten nowy system zawiera coś skierowanego do klienta.
Wcześniej można było odwiedzić określoną stronę internetową i przedstawić kod, który po osiągnięciu przez kompilację punktu, w którym wydano numer VIN, zaktualizowałby się, aby go użyć i pokazać.

Jeśli nowy system jest dostępny lub ma coś dostępnego dla klienta, zmniejszyłoby to potrzebę spędzania przez ludzi godzin na ściganiu rzeczy u dealera, który następnie musi spędzać godziny na majstrowaniu i często i tak mówi ludziom nieprawdę.

Wszystko, co możesz dowiedzieć się tutaj, byłoby przydatne, ale oczywiście unikaj publikowania jakiejkolwiek części linku, która zawierałaby dane osobowe.

Gaz
 
Discussion starter · #85 ·
Powinieneś dowiedzieć się, czy ten nowy system zawiera cokolwiek skierowanego do klienta.
wcześniej można było odwiedzić określoną stronę internetową i przedstawić kod, który po osiągnięciu przez kompilację punktu, w którym wydawany był numer VIN, aktualizował się, aby go użyć i pokazać.

Jeśli nowy system jest dostępny lub ma cokolwiek dostępnego dla klienta, złagodziłoby to potrzebę spędzania przez ludzi godzin na ściganiu spraw u dealera, który następnie musi spędzać godziny na majstrowaniu i często i tak mówi ludziom nieprawdę.

Cokolwiek możesz się dowiedzieć, byłoby tutaj przydatne, ale oczywiście unikaj publikowania jakiejkolwiek części linku, która zawierałaby Twoje dane osobowe.

Gaz
Rozumiem od innych użytkowników, że 18. to data dostępności nowego systemu.
Zapytam, czy, jak sugerujesz, ma to jakąś funkcjonalność skierowaną do klienta, czy też jest to tylko kolejny „arkusz kalkulacyjny”
 
Rozumiem z innych postów, że 18. to data udostępnienia nowego systemu.
Zapytam, czy, jak sugerujesz, ma to jakąś funkcjonalność skierowaną do klienta, czy też jest to tylko kolejny „arkusz kalkulacyjny”.
Właśnie pomyślałem, że karmiono mnie bzdurami, kiedy powiedzieli, że system nie jest otwarty do 18. i to był powód, dla którego nie mogli mi powiedzieć, kiedy tu będzie mój samochód.
 
Zamówiono 29 marca 22 - data dostawy 31 lipca 22
Otrzymałem to od dealera:-

Nasze systemy sprawdzania samochodów są obecnie niedostępne, ponieważ przenoszą wszystko do nowego systemu. Sprawdziłem listę samochodów, które do nas przyjeżdżają i nadal widnieje przewidywana data dostawy do nas na 31 lipca.

Gdy tylko systemy zostaną uruchomione i będą działać poprawnie, co może nastąpić w dowolnym momencie, będę sprawdzał Twój samochód i wyślę Ci e-mail z informacją.


Co jest dla mnie dobrą wiadomością, ale jestem pewien, że bardzo frustrujące dla tych, którzy zamówili przede mną.

Chociaż wciąż musi dotrzeć!
Tak, na pewno zamówione 2 lutego, data dostawy w połowie lipca, potem powiedziano mi o tym systemie PSA i nie mogą sprawdzić, czy mój samochód jest gotowy.
 
Zamówiłem mokka e Sri na początku kwietnia 2022 roku. Czy ktoś ma pojęcie, kiedy spodziewać się dostawy? Obecnie mam combo life, ale miałem z nim problemy, więc mobility zakończyło leasing wcześniej i doradziło zamówienie nowego samochodu pod koniec marca 22, stąd zamówienie mokka e
 
Uważam, że znajdziesz odpowiedź na poprzednich czterech stronach, ponieważ nikt jeszcze nie ma szklanej kuli.
 
Discussion starter · #90 ·
Rozumiem z innych postów, że 18. to data dostępności nowego systemu.
Zapytam, czy, jak sugerujesz, ma to jakąś funkcjonalność skierowaną do klienta, czy też jest to tylko kolejny 'arkusz kalkulacyjny'.
Aktualizacja mojego zamówienia, zakładam, że system komputerowy działa, ponieważ moje zamówienie z 29 marca, dostawa 31 lipca, raporty dealera:

Dobra wiadomość, Twój samochód jest zbudowany i wyjechał z fabryki dziś rano.

Czekamy tylko na transport do portu w Zeebrugge. Nie ma mnie w firmie do czwartku, ale sprawdzę ponownie, aby zobaczyć, czy mam lepszy pomysł, kiedy do nas dotrze


Może więc czas sprawdzić swoje zamówienia.
 
Aktualizacja mojego zamówienia, zakładam, że system komputerowy działa, ponieważ moje zamówienie z 29 marca, dostawa 31 lipca, raporty dealera:-

Dobra wiadomość, Twój samochód jest zbudowany i wyjechał z fabryki dziś rano.

Czekamy tylko na transport do portu w Zeebrugge. Nie ma mnie w firmie do czwartku, ale wtedy sprawdzę jeszcze raz, aby mieć lepsze pojęcie o tym, kiedy do nas dotrze


Może więc czas sprawdzić swoje zamówienia.
Szczęściarzu, zamówiłeś miesiąc wcześniej niż ty i wciąż nic po tym, jak powiedziano mi w połowie lipca, że będę go miał, mam nadzieję, że cieszyłeś się swoim
 
Szczęściarzu, zamówiłeś miesiąc wcześniej i wciąż nic po tym, jak powiedziano mi w połowie lipca, że będę to miał, mam nadzieję, że ci się podobało
Czy Twoje zamówienie dotyczy innej specyfikacji lub mobilności?

Gaz
 
Discussion starter · #93 ·
Czy Twoje zamówienie dotyczy innego VSOEC lub motability?

Gaz
Moje zamówienie jest oparte na oryginalnym wyszukiwaniu przez Carwow. Następnie otrzymałem oferty od lokalnych dealerów i poszedłem do jednego w Wakefield. Przejechałem się wersją SRi Mokka e, spodobała mi się i ze względu na stosunkowo niewielką różnicę między SRi a Ultimate, wybrałem tę drugą.
Uzgodniono p/ex na moim Leafie i złożono zamówienie gotówkowe.
Brak leasingu - Brak PCP - Brak finansowania dealerskiego - brak Motobility. Zasadniczo jak pójście do sklepu i kupno puszki fasoli (z wyjątkiem tego, że musiałem czekać na dostawę)
Więc nie wiem, dlaczego inni muszą tak długo czekać. Wcześniej pisałem, że zamówienia Motobility i leasingowe nie były traktowane priorytetowo.
Być może teraz, gdy istnieje aktualny system komputerowy, można zadawać pytania, a dealerzy będą mieli odpowiedzi.
 
Moje zamówienie opiera się na oryginalnym wyszukiwaniu przez Carwow. Następnie otrzymałem oferty od lokalnych dealerów i poszedłem do jednego w Wakefield. Przejechałem się testowo wersją SRi modelu Mokka e, spodobała mi się i ze względu na stosunkowo niewielką różnicę między SRi a Ultimate wybrałem ten drugi.
Uzgodniono p/ex na moim Leafie i złożono zamówienie gotówkowe.
Brak leasingu - Brak PCP - Brak finansowania dealerskiego - brak Motobility. Zasadniczo jak pójście do sklepu i kupno puszki fasoli (z wyjątkiem tego, że musiałem czekać na dostawę)
Nie wiem więc, dlaczego inni muszą tak długo czekać. Wcześniej pisałem, że zamówienia Motobility i leasingowe nie były traktowane priorytetowo.
Być może, ponieważ istnieje teraz aktualny system komputerowy, można zadawać pytania, a dealerzy będą mieli odpowiedzi
Tak, dlatego zastanawiałem się, czy Robo42 zamówił samochód, który może być opóźniony.

Gaz
 
  • Like
Reactions: Grandad67
Zaczynam się zastanawiać, czy pewne modele, specyfikacje lub kolory są przyczyną opóźnienia. Właśnie rozmawiałem z moim dealerem, który mówi mi, że nowy system wciąż nie działa! Dla odniesienia zamówiłem zielony Ultimate Mokka e, a moje zamówienie zostało potwierdzone 4 kwietnia, przy czym dealer podał termin połowy lipca (!) a Vauxhall (zamówione przez program partnerski) koniec września.
 
Discussion starter · #96 ·
Zaczynam się zastanawiać, czy pewne modele, specyfikacje lub kolory są powodem opóźnienia. Właśnie rozmawiałem z moim dealerem, który mówi mi, że nowy system wciąż nie działa! Dla odniesienia, zamówiłem zielonego Ultimate Mokka e, a moje zamówienie zostało potwierdzone 4 kwietnia, przy czym dealer powiedział w połowie lipca (!) a Vauxhall (zamówione przez program partnerski) pod koniec września.
Może się zdarzyć, że niektórzy dealerzy nie korzystają jeszcze z nowego systemu - lub używają go jako bardzo cienkiej wymówki.
Mój dealer w zeszłym tygodniu mógł tylko powiedzieć, że jest na liście do dostarczenia, teraz może mi powiedzieć, że został zbudowany, opuścił fabrykę i czeka na transport do Zeebrugge.
Zapytałbym swojego dealera, dlaczego niektórzy mają dostęp, a on nie i kiedy spodziewa się, że będzie mógł to zrobić.
Samochody nie są tanie (w przeciwieństwie do puszki fasoli, o której wspomniałem wcześniej), a jeśli chcą twojego klienta i prowizji, muszą na to zapracować.
Czuję, że jest tam kilku leniwych dealerów! Koniec narzekania.
 
Może się zdarzyć, że niektórzy dealerzy nie są jeszcze w nowym systemie - lub używają go jako bardzo cienkiej wymówki.
Mój dealer w zeszłym tygodniu mógł tylko powiedzieć, że jest na liście do dostarczenia, teraz może mi powiedzieć, że został zbudowany, opuścił fabrykę i czeka na transport do Zeebrugge.
Zapytałbym dealera, dlaczego niektórzy mają dostęp, a on nie i kiedy spodziewa się, że będzie mógł to zrobić.
Samochody nie są tanie (w przeciwieństwie do puszki fasoli, o której wspomniałem wcześniej), a jeśli chcą twojego klienta i prowizji, muszą na to zapracować.
Czuję, że jest tam kilku leniwych dealerów! Koniec narzekania.
Fasola, 1,20 funta Sprawdziłem cenę przypadkowo kilka dni temu w Tesco.
Być może koszt oznacza, że mniej puszek jest poddawanych recyklingowi, co oznacza brak metalu do budowy nowych Mokkas.
Mam nadzieję, że się mylisz, ale możesz mieć rację.

Jedzcie, cowfolk, niektórzy z nas czekali na fasolę.

Cowboy Gaz
 
  • Like
Reactions: Grandad67
Zamówiłem 2 listopada, dostawa koniec stycznia, haha! Dręczyłem dealera, brak aktualizacji, nagle okazało się, że przyjedzie 12 lipca, co się stało! Jesteśmy tu 22 lipca, wciąż nie mam daty odbioru, ponieważ „Stellantis, firma macierzysta Vauxhall & PSAV Group, przeniosła swoją platformę i ujednoliciła system zamawiania i lokalizacji pojazdów, a także zintegrowała opodatkowanie wszystkich nowych pojazdów w jednym miejscu dla wszystkich zainteresowanych marek, co niestety oznaczało, że przez krótki czas nie mogliśmy wykonywać żadnych czynności administracyjnych ani podatkowych związanych z pojazdami, dopóki zmiany te nie zostały zakończone, a nowa platforma nie została uruchomiona i działała”. Odpowiedź od kierownika wczoraj!
 
Dlaczego muszą korzystać ze swojego systemu, skoro jest on opodatkowany lokalnie, tj. gov.uk?
Być może mówią o innym wymogu rejestracyjnym, ale jeśli zepsuli swój nowy system, powinni robić to ręcznie, bez większego opóźnienia dla klienta.

Gaz
 
Zamówiliśmy Mokka-E Ultimate w kolorze zielonym za pośrednictwem programu Motability w listopadzie 2021 roku, początkowo powiedziano nam koniec czerwca 2022 roku. Następnie powiedziano nam 17 lipca 2022 roku.

Po sprawdzeniu wątku liczni użytkownicy powiedzieli, że PSA aktualizowało swoje systemy w okolicach 17/18 lipca.

Próbowaliśmy skontaktować się z salonem i mamy salon, który minimalnie nas informuje. Skontaktowaliśmy się więc z Motability, aby sprawdzić, czy mogą podjąć jakieś działania. Motability skontaktowało się z nami, aby poinformować nas, że data, którą nam podano, to styczeń 2023 roku…. 😡😡

Mamy nadzieję, że to tylko błąd komunikacji.

Przecież to nie może być prawda. Idziemy do salonu w poniedziałek. I poważnie chcemy odpowiedzi.
 
81 - 100 of 484 Posts