Vauxhall Mokka Forums banner
401 - 420 of 484 Posts
Ik ben blij dat je je auto's krijgt, ik heb de mijne besteld op 17/06/2022 en wacht nog steeds, ik begrijp niet waarom mensen die na mij besteld hebben, eerder worden geleverd dan ik, maar ik ben blij dat anderen goed nieuws hebben. Hopelijk ben ik snel aan de beurt om mijn goede nieuws te onthullen, vingers gekruist.
Het is helemaal geen eerlijk leveringssysteem. Het kan te wijten zijn aan de kleurkeuze. De mijne is de Ultimate, automatisch in het wit. 43 weken voor levering. Ik zou contact opnemen met uw dealer en hem om een screenshot van de status van uw bestelling vragen. Duim omhoog dat je goed nieuws krijgt!

Eindelijk! Net het telefoontje gehad van Vauxhall dat mijn auto is gearriveerd en dat ik hem deze zondag kan ophalen, kan niet wachten. Ik wens iedereen die nog op zijn Mokka wacht, dat hij hem snel krijgt. Ter informatie: het is de 1.2 Turbo Ultimate Auto in Voltaic Blue. Succes allemaal

Geweldig nieuws Jonboy!

In welke regio bevindt iedereen zich? Ik vraag me af of dat verschil maakt of niet. Ik zit aan de zuidkust in de buurt van Portsmouth. Ik zie dat de auto's lijken aan te komen in Immingham Docks, dat in het noorden ligt, dus het kan langer duren voordat transporters naar het zuiden komen.

Geweldig nieuws Jonboy!

In welke regio zit iedereen? Ik vraag me af of dat een verschil maakt of niet. Ik zit aan de zuidkust bij Portsmouth. Ik zie dat de auto's in Immingham Docks lijken te komen, wat in het noorden is, dus het kan langer duren voordat transporteurs naar het zuiden komen.
Ik kom uit Glasgow....Ik zou zeggen dat die van jou naar Dover zou moeten gaan, toch bedankt

Hallo Ricky123

dank je 🙏 de mijne was de Mokka e ultimate mamba green, ik zie er geen een in mijn woonplaats, dus ik hoop dat als ik de mijne krijg, ik de eerste zal zijn die de trend doorbreekt 😂😂 duimen voor september en ik zal jullie allemaal op de hoogte houden met foto's om te laten zien dat het echt bestaat 🙄🙄 veel rijplezier in de jouwe, ik hoop dat het alles is wat beloofd is en meer

Mijn auto staat nu 2 weken in het VK, maar ik lijk nog steeds geen datum te hebben voor levering aan mijn dealer.

Mijn dealer zei ook dat hij in de war was omdat hij een kenteken had gekregen, wat volgens hem ongebruikelijk is. Ik denk dat hij wil zeggen dat de registratie meestal maar één keer bij de dealer wordt toegewezen.

Hij zegt dat als hij niet voor september arriveert, hij opnieuw geregistreerd moet worden als een 73-plaat. Hij gaat morgen proberen wat na te vragen om te zien wat er aan de hand is.

Wat is er in hemelsnaam aan de hand, ik denk dat ik liever niet had geweten dat het in het VK was, gek hoe ze dit doen. Afgaande op wat er gebeurt, als je om de 3 jaar van auto wisselt, moet je je nieuwe waarschijnlijk bestellen zodra je hem krijgt 🙄

Ah Ricky123, nog nieuws over die van jou, hoop dat het is aangekomen en dat je ervan geniet 😊
Hoi Fiona,

Ik heb het nog niet, de dealer belde me vanmiddag en zei dat hij verwacht dat de auto morgen bij hem wordt afgeleverd en dat ik hem dan blijkbaar dinsdag kan hebben. Hoewel ik hoopvol ben, is het bij Vauxhall heel erg een kwestie van het pas geloven als ik het zie!

Ik zou het voertuig persoonlijk nooit op dinsdag accepteren als de 73-registratie op vrijdag uitkomt. Na al die tijd gewacht te hebben, wat zijn dan nog eens drie dagen? :unsure:

@Ricky123 Ik begrijp helemaal waar je vandaan komt, het is het niet weten en dan het wachten, alsjeblieft God, het komt dinsdag, laat het me alsjeblieft weten zodat ik je vreugde kan delen 😀
@Ricky123 Ik begrijp helemaal waar je vandaan komt, het is het niet weten en dan het wachten, alsjeblieft God, het komt dinsdag, laat het me alsjeblieft weten zodat ik je vreugde kan delen 😀
Hoi Fiona,

De auto staat bij de dealer, ik ben beneden geweest en heb hem zelf bekeken.

Bedankt

Ricky

@Sheittnerous mijn levertijd was van juni 2022 tot januari 2023, daarna maart 2023 en uiteindelijk in juni 2023 kreeg ik te horen september 2023, ik kreeg een paar weken geleden een e-mail waarin stond dat mijn voertuig was gebouwd en onderweg was vanuit Frankrijk met een leverdatum waarschijnlijk de tweede week van september 2023, ik duim dat ik volgende week bericht krijg wanneer ik hem kan ophalen, ik ben nu enthousiast, ik hoop dat het goed uitpakt. Welke kleur heb je besteld? Ik heb het mambagroen of iconisch groen besteld, zoals het nu misschien heet.

401 - 420 of 484 Posts