Cześć wszystkim,
Pierwszy post i trochę zirytowany fatalną obsługą klienta.... Lub jej brakiem..... Otrzymany od dealera, którego musieliśmy użyć, kiedy złożyliśmy zamówienie na nasz Mokka-e Ultimate 17 kwietnia.
Do wczoraj (7 października) NIE mieliśmy ŻADNEGO kontaktu od czasu złożenia zamówienia. Wczoraj w końcu do nich zadzwoniłem, aby uzyskać jakieś aktualizacje.
Jak na ironię, poinformowano mnie, że otrzymali aktualizację właśnie tego dnia


. Wybaczcie moją sceptyczność.
Najwyraźniej powiedziano im, że samochód będzie u nich w styczniu lub lutym. Akceptuję, że sytuację pogarszają niedobory chipów, ale 3 znajomych, którzy są również użytkownikami Motability i złożyli zamówienia w czerwcu, wszyscy otrzymali swoje samochody. Trzeba przyznać, że korzystali z różnych salonów, ale zastanawiałem się, czy nie mieliśmy pecha z wyborem dostawcy?
Jesteśmy użytkownikami Motability od 1987 roku i każdy salon, z którego korzystaliśmy wcześniej, był wyjątkowy. To będzie nasz trzeci Mokka i uwielbiamy je, ponieważ idealnie pasują do naszych potrzeb. Ale myślę, że nie wszyscy dealerzy są tak wydajni jak inni.
Czekamy więc, tak, czekamy na nowego Mokka-e, ale zbadamy innych dealerów, gdy nadejdzie czas na ponowną zmianę.