Vauxhall Mokka Forums banner
141 - 160 of 484 Posts
Vanmiddag de Mokka e opgehaald en afgezien van geen automatten heeft hij de volledige Ultimate-specificatie inclusief draadloze oplader, lederen/massage stoelen en valse kofferbakafdekking, denk dat ik geluk heb gehad met dit

View attachment 2348 View attachment 2349
Ziet er geweldig uit in het rood, goed gedaan, ik hoop dat je er echt van geniet! Blij dat het ook de juiste specificatie is. Onze SRi wordt morgenochtend opgehaald, DVLA-probleem vroeg vandaag opgelost, maar probleem met Vauxhall Finance die mij het formulier stuurt om in te vullen en te ondertekenen omdat ze 'ernstig achterlopen met aanvragen', maar het formulier kwam vanmiddag aan na 2-3 keer achtervolgen door de dealer. Het lijkt bizar dat als je een artikel van ÂŁ20 bestelt bij Amazon, het binnen 48 uur aankomt en je de voortgang ervan kunt volgen. Bestel een auto van ÂŁ30.000 en het hele proces van bestelling tot levering is een raadsel, gehuld in een mysterie, in een enigma!

Vanmiddag de Mokka e opgehaald en afgezien van geen vloermatten heeft hij de volledige Ultimate-specificatie inclusief draadloze oplader, lederen/massage stoelen en valse kofferbakafdekking, denk dat ik hier geluk mee heb gehad

View attachment 2348 View attachment 2349
Ziet er geweldig uit in het rood! We hebben alles gekregen behalve de draadloze oplader. Maar toen dachten we dat die alleen op de launch edition zat 🤔 hey ho. Niet dat we er om rouwen. Geniet ervan!

Bestelling voor mokka on mobility op 16/02/22 kreeg te horen mei dan juli nu weet de hel het contacted lokale dealer op de 11e aug vertelde me dat hij me op de vrijdag of maandag zou terugbellen het is nu vrijdag 19e wat de hel wees gewoon eerlijk tegen de klant we zijn geen idioten

Besteld voor mokka op mobiliteit op 16/02/22, kreeg te horen mei, toen juli, nu weet de hel, contact opgenomen met de lokale dealer op 11 augustus, hij zou me vrijdag of maandag terugbellen, het is nu vrijdag 19e, wat de hel, wees gewoon eerlijk tegen de klant, we zijn geen idioten
Helaas zijn mobiliteit en fleet sales hetzelfde. Ze hebben geen prioriteit

Hallo, ik ben nieuw bij mokkaownersclub. Ik heb mijn nieuwe Mokka e Ultimate besteld op 31 december 2021 via het Motability-programma en kreeg te horen dat de levering in maart/april zou plaatsvinden. Ik heb ook de aanbetaling van ÂŁ 299 betaald. Ik heb op 21 juli 2022 contact opgenomen met mijn Vauxhall-garage en ze zeiden dat ze me zouden terugbellen om me op de hoogte te houden, maar ik heb geen terugbelverzoek gehad. Op 22 juli 2022 belde ik de garage en informeerde naar mijn bestelling. De Motability-verkoper kon me niets anders vertellen dan dat de fabriek problemen had met het overstap-systeem. Ik weet niet hoe of wat ik moet doen om de meest recente informatie te krijgen. Alle adviezen zouden echt nuttig zijn.

Wie wacht het langst en is het een contante, pcp- of mobiliteitsbestelling?
Neem degenen op die net hun auto hebben ontvangen.
Leden die nog wachten, kunnen dan een beroep doen op dealers en stellen dat ze nu x aantal mensen kennen die later hebben besteld, maar nu de auto hebben.

Helpt misschien niet, maar is misschien de moeite waard.

Ik ben bereid de gegevens in een soort spreadsheet te verzamelen, indien gewenst.

Gaz

Wie wacht het langst en is het een contante, pcp- of motabiliteitsbestelling?
Neem degenen op die net zijn geleverd.
Leden die nog wachten, kunnen dan een beroep doen op dealers en stellen dat ze nu x aantal mensen kennen die na hen hebben besteld, maar nu de auto hebben.

Het helpt misschien niet, maar het is misschien de moeite waard.

Ik ben bereid de gegevens in een soort spreadsheet te verzamelen als dat gewenst is.

Gaz
peirpoint, post: 102818, member: 10975"

Hallo Gaz, ik heb mijn Motability-bestelling voor een Mokka e Ultimate geplaatst op 31 december 2021 en ÂŁ 299 aanbetaling betaald. De garage heeft me niet gebeld met updates over de levering. Ik heb twee keer gebeld en toen moest ik ze opnieuw terugbellen. Ik ging in juli naar de garage en zelfs toen kreeg ik geen nieuws over mijn auto, hij vertelde me alleen dat ze problemen hebben met de overstapsoftware. Bedankt Colin.

peirpoint, post: 102818, member: 10975"]

Hallo Gaz, ik heb mijn Motability-bestelling voor een Mokka e Ultimate geplaatst op 31 december 2021 en ÂŁ 299 aanbetaling betaald. De garage heeft me niet gebeld met updates over de levering. Ik heb twee keer gebeld en toen moest ik ze opnieuw terugbellen. Ik ging in juli naar de garage en zelfs toen kreeg ik geen nieuws over mijn auto, hij vertelde me alleen dat ze problemen hebben met de overstapsoftware. Bedankt Colin.
Ik weet dat er mensen zijn die in november hebben besteld, maar nu de auto hebben.
Er waren problemen met hun computersystemen voor Vauxhall en een paar gerelateerde bedrijven, dus de dealers konden slechts een tijdje met gissingen en excuses komen of sommige mensen negeerden ze gewoon.

Zoals in je oorspronkelijke bericht staat, zijn deze problemen nu opgelost, dus als je ze nu vraagt ​​om een ​​bijgewerkte status van je bestelling, zou dit betere resultaten moeten opleveren.
Als ze zeggen dat de statuscode zus en zo is, dring er dan op aan om een ​​lijst met codes te krijgen en wat ze betekenen. Als je dan kunt delen wat je hier kunt, kan het nuttig zijn voor verschillende anderen.

Hopelijk hoef je nu niet te lang meer te wachten.

Gaz

We bestelden een Mokka e Ultimate in het laatste weekend van maart via de Vauxhall Partners Scheme, dit werd op 4 april bevestigd als besteld door de dealer die we hadden opgegeven. We waren van tevoren bij de dealer geweest en ze hadden gezegd dat de auto 'eind juli' zou komen. Vauxhall Partners zei via de website dat de levering gepland stond voor week 26 september. Ik heb sindsdien regelmatige sms'jes van de dealer gehad, die me in feite vertelden dat ze geen nieuws hadden. Nadat ik via deze site had gehoord dat de computerproblemen 'opgelost' waren, belde ik mijn dealer om te zien of ze actueler nieuws hadden. Ze beweerden dat het systeem nog steeds niet werkte... Sindsdien staat er in mijn regelmatige sms'jes dat mijn geschatte leverdatum 'september' is. Is dit nieuws?

Wie wacht het langst en is het een contante, pcp- of mobiliteitsbestelling?
Neem ook degenen op die net zijn geleverd.
Leden die nog wachten, kunnen dan een beroep doen op dealers en stellen dat ze nu x aantal mensen kennen die later hebben besteld, maar nu de auto hebben.

Helpt misschien niet, maar kan de moeite waard zijn.

Ik ben bereid de gegevens in een soort spreadsheet te verzamelen, indien gewenst.

Gaz
Ik wacht ook op een VW ID3 en heb me daarvoor aangemeld bij een forum. De grootste thread daar is Delivery en een veel voorkomende klacht is dat sommige bestellingen buiten de volgorde worden geleverd, waarbij latere bestellingen worden geleverd vóór eerdere bestellingen zonder logische reden, dus het is niet exclusief voor Vauxhall. Persoonlijk wacht ik sinds half september vorig jaar en in theorie wordt hij dit jaar gebouwd, maar of ik hem krijg vóór het verstrijken van de OZEV-subsidie is een andere kwestie. De oorspronkelijke bestel- tot leveringstermijn was 20 weken, nu is het minstens 52, VX beweerde 26 weken van bestelling tot levering en ik ben pas halverwege met wachten. Het ID3-forum werkt ook met een spreadsheet.

Ik wacht ook op een VW ID3 en heb me daarvoor aangemeld bij een forum. De grootste thread daar is met afstand Levering en een veel voorkomende klacht is dat sommige bestellingen buiten de volgorde worden geleverd, waarbij latere bestellingen vóór eerdere bestellingen worden geleverd zonder logische reden, dus het is niet exclusief voor Vauxhall. Persoonlijk wacht ik al sinds half september vorig jaar en in theorie wordt hij dit jaar gebouwd, maar of ik hem krijg vóór het verstrijken van de OZEV-subsidie is een andere kwestie. De oorspronkelijke bestel- tot leveringstermijn was 20 weken, nu lijkt het er minstens 52 te worden, VX beweerde 26 weken van bestelling tot levering en ik ben pas halverwege met wachten. Het ID3-forum werkt ook met een spreadsheet.
Wat voor soort kolommen op een spreadsheet zouden nuttig zijn?

Gebruikersnaam, besteldatum, besteltype, statuscode,

Zouden mensen bijvoorbeeld dealergegevens willen verstrekken, want als 2 mensen bij dezelfde dealer en ongeveer tegelijkertijd hebben besteld, kan dat nuttig blijken.

Het wordt geen enorm project, maar het doorlezen van verschillende threads om informatie te verzamelen is nogal tijdrovend, dus ik kan het voordeel zien van mensen die data en voortgang voor anderen op één plek kunnen bekijken.

Gaz

Wat voor soort kolommen op een spreadsheet zouden nuttig zijn?

Gebruikersnaam, besteldatum, besteltype, statuscode,

Zouden mensen bijvoorbeeld dealergegevens willen verstrekken, bijvoorbeeld als 2 mensen bij dezelfde dealer en ongeveer tegelijkertijd hebben besteld, dan kan dit nuttig blijken.

Het wordt geen enorm project, maar het doorlezen van verschillende threads om informatie te verzamelen is nogal tijdrovend, dus ik kan het voordeel zien van mensen die data en voortgang voor anderen op één plek kunnen bekijken.

Gaz
Gebruikmakend van het ID3-forum als voorbeeld en een aantal van de bewerkelijke kolommen weglatend, zou je kunnen werken met - gebruikersnaam - laatste update - dealer - motability? - model - besteldatum - bouwstatus - leverdatum, gehost op Google docs spreadsheet via Tiny.url

Ik zal er even over nadenken.
Als ik aangeef welke informatie ik in de spreadsheet wil invullen, kunnen mensen me die in de juiste volgorde per pm sturen en het zal niet te tijdrovend zijn.
Ik deel liever niets waar iedereen details kan pakken en bewerken, maar kan wel iets beschikbaar stellen voor degenen die bijdragen.

Laat het aan mij over, hopelijk komen er de komende dagen een heleboel plotselinge leveringen.

Gaz

• Like
Reactions: Grandad67
De mensen die het forum beheren, hebben hier geschikte software voor, dus ik heb de verantwoordelijkheid aan hen overgedragen in de veronderstelling dat de gegevens beter beschermd zullen zijn.
Ik heb hen gevraagd om contact met ons op te nemen en ervoor te zorgen dat we de velden krijgen die we willen.
Misschien heb ik iets gemist, dus laten we wachten op hun antwoord en hen dan helpen om ons te helpen.

Gaz

• Like
Reactions: Fredave
Hallo allemaal, ter bevestiging van de laatste post van peirpoint, we gaan een ordertracker bouwen en die zo snel mogelijk live zetten. We hebben de afgelopen jaren vergelijkbare trackers voor andere Vertical Scope-forums met groot succes gedaan.
Binnenkort hebben we een nieuwe thread met een link naar een Google Formulier waarmee je alle relevante details van je bestelling kunt toevoegen. Al die gegevens worden naar een spreadsheet gestuurd die we live zetten zodat jullie allemaal een oogje in het zeil kunnen houden, zodra we een paar reacties hebben gehad om te bevestigen dat het werkt zoals verwacht.
Houd deze ruimte in de gaten voor een update om te bevestigen dat de nieuwe ordertracker live is.

Hoi allemaal, ter bevestiging van de laatste post van peirpoint, we gaan een ordertracker bouwen en die zo snel mogelijk live zetten. We hebben de afgelopen jaren vergelijkbare trackers voor andere Vertical Scope-forums met groot succes gedaan.
Binnenkort hebben we een nieuwe thread met een link naar een Google Formulier waarmee je alle relevante details van je bestelling kunt toevoegen. Al die gegevens worden naar een spreadsheet gestuurd die we live zetten zodat jullie allemaal een oogje in het zeil kunnen houden, zodra we een paar reacties hebben gehad om te bevestigen dat het werkt zoals verwacht.

Houd deze ruimte in de gaten voor een update om te bevestigen dat de nieuwe ordertracker live is.
Heel erg bedankt.

141 - 160 of 484 Posts