Vauxhall Mokka Forums banner
21 - 40 of 113 Posts
Dus, ben net na het werk naar de auto gegaan en helemaal geen bericht. Ik heb de dealer gebeld en kom donderdag langs om mijn gratis matten op te halen en ze ernaar te laten kijken. Maar, de wet van Murphy dat bericht zal niet meer verschijnen als ik het wil...

Bedankt voor de antwoorden.
De update was?

We hadden net hetzelfde probleem met onze mokka e ultimate, maar na het verwijderen van de rode accupool voor een paar seconden en het terugplaatsen ervan. Het werkte wel, maar er verschenen snel een paar fouten die verdwenen nadat ik was gaan rijden. Alles weer normaal nu, alleen de tijd in het dashboard moet worden gereset. Bedankt voor het idee om de accupool los te koppelen. Het werkte goed voor mij.

Dus ik had 2 weken geleden een probleem met mijn Mokka E, waardoor Vauxhall de boordlader volledig moest vervangen. Ik heb de auto een week terug en nu krijg ik dit. Moet ik weer terug naar de dealer of is er een snelle oplossing? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik hier een miskoop heb?

Dus ik had 2 weken geleden een probleem met mijn Mokka E, wat ertoe leidde dat Vauxhall de boordlader volledig moest vervangen. Ik heb de auto een week terug en nu krijg ik dit. Moet ik weer terug naar de dealer of is er een snelle oplossing? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik hier een mislukking heb?
Die fout kan na een tijdje of een herstart van het voertuig verdwijnen door de batterij een paar minuten los te koppelen, deze vervolgens weer aan te sluiten en alle fouten 20 minuten te negeren terwijl deze zichzelf controleert en oplost.
De dealer zou in staat moeten zijn om op fouten te controleren, waarvan er één een haperende 12v-batterij of een losse verbinding ermee zou kunnen zijn.

Er zijn genoeg mensen die de fout zien, dus Vx moet een oplossing voor de dealers hebben geproceduraliseerd om ervoor te zorgen dat deze wegblijft.

De nieuwere Mokka-versies hebben een snelle positieve accuklem, dus het is veel gemakkelijker om mee om te gaan.

Gaz

Die fout kan na een tijdje of een herstart van het voertuig verdwijnen door de batterij een paar minuten los te koppelen en vervolgens weer aan te sluiten en alle fouten 20 minuten te negeren terwijl het zichzelf controleert en zichzelf sorteert. De dealer moet in staat zijn om te controleren op fouten, waarvan er één een haperende 12v-batterij of een losse verbinding ermee kan zijn. Genoeg mensen zien de fout dat Vx een procedure voor de dealers moet hebben om hem weg te laten blijven. De nieuwere Mokka-versies hebben een snelle ontgrendeling van de positieve accuklem, dus het is veel gemakkelijker om mee om te gaan. Gaz
Bedankt voor je hulp nogmaals Gaz - zeer gewaardeerd - Het was vanmorgen weg, dus ik heb het ingeboekt voor een foutcontrole etc. Goed om te weten dat de batterij ook zal helpen. Als ik de batterij loskoppel, veroorzaakt dit dan andere problemen dan het resetten van de klok?

Bedankt voor je hulp nogmaals Gaz - zeer gewaardeerd - Het was vanmorgen weg, dus ik heb het geboekt voor een foutencontrole etc. Goed om te weten dat de batterij ook zal helpen. Als ik de batterij loskoppel, veroorzaakt dit dan nog andere problemen dan het resetten van de klok?
Afgezien van het feit dat het lastig is om in the middle of nowhere te doen en de 20 minuten wachten tot de zelfdiagnose is voltooid, zou het andere problemen moeten oplossen in plaats van ze toe te voegen.

Het is niet voorgekomen bij de originele batch auto's AFAIK, dus met de niet zo oude auto's met een snelle ontgrendeling, stel ik me voor dat er een verandering was in iets waarvan ze anticipeerden dat het nodig zou zijn om de batterij op het veld los te koppelen.
Het is dom dat EV's en zelfs sommige van de moderne ICE-auto's geen gigantische resetknop hebben waarmee mensen de computersystemen gemakkelijker kunnen resetten.

Hopelijk is de oplossing iets triviaals. Als je ontdekt dat ze iets doen om het op te lossen, zou het enorm nuttig zijn als je kunt achterhalen wat ze hebben gedaan en ons feedback kunt geven.
Ik weet dat er mensen zijn geweest die een soortgelijk probleem op de snelweg hebben gehad, waardoor de stroom werd uitgeschakeld en ze gestrand raakten in bruin broekgebied.

Gaz

Ik zit in dezelfde situatie en er is geen vervangende auto verstrekt, terwijl het om een financiering gaat. Ik moet stoppen met betalen omdat geen enkele dealer verantwoordelijkheid neemt en de klantenservice van Vauxhall is verschrikkelijk. Stel je voor, een 5 maanden oude EV-auto moest 5 keer stoppen met dezelfde melding en is nu volledig dood, terug op hun terrein.

Nu u de situatie heeft uitgelegd, wat zijn de opmerkingen van de huidige dealer?

Niet iets dat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Proost
Niet iets dat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?

Proost
Hoi, ik weet dat je dit een tijdje geleden hebt gepost, dit is me net overkomen, kun je me alsjeblieft vertellen wat de uitkomst was?

Dus de mijne ging eindelijk naar de dealer en ze hebben hem 3 dagen gehad. Een defecte 12V-batterij werd gediagnosticeerd en vervangen. Vanavond weer hetzelfde probleem, met een 50Kw-lader. Losgekoppeld, in de drive gezet, hij reed 3 voet en de foutmelding kwam en de auto bewoog niet. De wegenwacht gebeld en in de tijd die ze nodig hadden om te verschijnen, was het opgelost en reed hij 80 mijl naar huis! Het is dus duidelijk meer dan de 12V in mijn hoofd - ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik hou echt van de ev-ervaring, maar mijn Mokka e is al drie keer kapot gegaan en heeft ook een foutmelding op het LCD-scherm met twee groene lijnen aan de rechterkant. Klinkt erg als slechte componenten overal, ik weet echt niet wat ik moet doen, mijn hoofd zegt me dat ik van deze auto af moet en iets anders moet doen?

Waarom niet de auto wegdoen, maar een licht gebruikte kopen die geen problemen heeft.
Het enige probleem is de korte garantie.
De meeste verkochte EV's zijn te wijten aan mensen die niet kunnen omgaan met opladen.

Niet iets wat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?

Proost
Precies hetzelfde gehad vanavond.. Aa was aanwezig en kreeg een foutenlijst..

Attachments

Niet iets wat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?

Proost
Is het opgelost? De mijne staat bij de dealers, ze hebben het aangesloten op hun update-ding en het gedood... Ze hebben een ticket geopend bij Vauxhall... En ik zit in een e corsa totdat ze het oplossen.

Ik had hetzelfde. Behalve dat de mijne voor een 'veiligheidscontrole' en een software-update ging. De update heeft de auto onbruikbaar gemaakt. Vriendelijke Mokka als vervanging.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Mokka Ultimate - slechts 1000 mijl gereden en moest worden weggesleept en naar de Vauxhall Garage worden gebracht. 2 weken later denken ze dat er een nieuwe batterij nodig is en wachten ze op toestemming van Vauxhall.

Had een vergelijkbaar probleem. Auto stond 4 weken bij de hoofddealers zonder antwoord wanneer we hem terug zouden krijgen. Net weer een leenauto gekregen voor 4 weken, dus ik denk dat we de auto voorlopig niet terugkrijgen. Ik vraag me af hoeveel auto's dit hebben? En heeft iemand onlangs een nieuwe Mokka E gehad of staan ze in de wacht tot er een probleem is opgelost?

Ik wacht nog steeds op mijn auto - 6 weken later. Eerst dachten ze dat ze de batterij zouden vervangen, daarna veranderden ze van gedachten en kozen ze voor een nieuwe oplader. Ze kunnen er momenteel geen vinden, dus ik heb nog steeds een leenauto. Nu hebben ze zelfs de datum uit hun systeem verwijderd, omdat ze geen idee hebben wanneer het onderdeel zal arriveren... Blij te horen dat ik niet de enige ben met dit probleem.

De sleepwagenchauffeur die de onze ophaalde, zei dat hij er persoonlijk 3 had opgehaald in een kwestie van weken. Is het probleem dat ze de onderdelen niet hebben? Of is het een onderliggende fout op alle auto's? Krijgen dealers nieuwe voorraad gloednieuwe auto's of hebben ze de productie van de Mokka E stopgezet totdat ze het probleem hebben opgelost? Dit zou verklaren waarom mensen meer dan een jaar op hun auto's wachten?

21 - 40 of 113 Posts