Niet iets wat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt, of het naar de dealer brengen?
De update was?Dus, ben net na het werk naar de auto gegaan en helemaal geen bericht. Ik heb de dealer gebeld en kom donderdag langs om mijn gratis matten op te halen en ze ernaar te laten kijken. Maar, de wet van Murphy dat bericht zal niet meer verschijnen als ik het wil...
Bedankt voor de antwoorden.
Die fout kan na een tijdje of een herstart van het voertuig verdwijnen door de batterij een paar minuten los te koppelen, deze vervolgens weer aan te sluiten en alle fouten 20 minuten te negeren terwijl deze zichzelf controleert en oplost.Dus ik had 2 weken geleden een probleem met mijn Mokka E, wat ertoe leidde dat Vauxhall de boordlader volledig moest vervangen. Ik heb de auto een week terug en nu krijg ik dit. Moet ik weer terug naar de dealer of is er een snelle oplossing? Ik begin het gevoel te krijgen dat ik hier een mislukking heb?
Bedankt voor je hulp nogmaals Gaz - zeer gewaardeerd - Het was vanmorgen weg, dus ik heb het ingeboekt voor een foutcontrole etc. Goed om te weten dat de batterij ook zal helpen. Als ik de batterij loskoppel, veroorzaakt dit dan andere problemen dan het resetten van de klok?Die fout kan na een tijdje of een herstart van het voertuig verdwijnen door de batterij een paar minuten los te koppelen en vervolgens weer aan te sluiten en alle fouten 20 minuten te negeren terwijl het zichzelf controleert en zichzelf sorteert. De dealer moet in staat zijn om te controleren op fouten, waarvan er één een haperende 12v-batterij of een losse verbinding ermee kan zijn. Genoeg mensen zien de fout dat Vx een procedure voor de dealers moet hebben om hem weg te laten blijven. De nieuwere Mokka-versies hebben een snelle ontgrendeling van de positieve accuklem, dus het is veel gemakkelijker om mee om te gaan. Gaz
Afgezien van het feit dat het lastig is om in the middle of nowhere te doen en de 20 minuten wachten tot de zelfdiagnose is voltooid, zou het andere problemen moeten oplossen in plaats van ze toe te voegen.Bedankt voor je hulp nogmaals Gaz - zeer gewaardeerd - Het was vanmorgen weg, dus ik heb het geboekt voor een foutencontrole etc. Goed om te weten dat de batterij ook zal helpen. Als ik de batterij loskoppel, veroorzaakt dit dan nog andere problemen dan het resetten van de klok?
Niet iets dat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Proost
Hoi, ik weet dat je dit een tijdje geleden hebt gepost, dit is me net overkomen, kun je me alsjeblieft vertellen wat de uitkomst was?Niet iets dat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?
Proost
Precies hetzelfde gehad vanavond.. Aa was aanwezig en kreeg een foutenlijst..Niet iets wat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?
Proost
Is het opgelost? De mijne staat bij de dealers, ze hebben het aangesloten op hun update-ding en het gedood... Ze hebben een ticket geopend bij Vauxhall... En ik zit in een e corsa totdat ze het oplossen.Niet iets wat je om 05:30 uur 's ochtends wilt zien. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Moet ik gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt of het naar de dealer brengen?
Proost